Laatste nieuws Olst

Ook in de zomermaanden bent u van harte welkom in het Noaberhuus
Op de maandagmorgen van 10.00 tot 11.45 in de Bastiaan, Kerkplein Olst.
Op de dinsdagochtend van 10.00 tot 11.30 in de ontmoetingsruimte van het Holstohuus Gezellig met een kopje koffie of thee, een praatje en/of spelletje.
We zien u daar graag op de maandag en dinsdagochtend

Voor die koffie vragen wij een vrijwillige eigen bijdrage ten bate van het Noaberhuus.

Wij zijn ook nog op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om gastvrouw of gastheer te zijn. Wij werken met een rooster, dus u hoeft niet iedere week aanwezig te zijn.

 

 Terug